مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-08اقتصادي

باقی مانده ETF مالی چه زمانی عرضه می شود؟


معاون امور بیمه و بانک وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: باقیمانده واحدهای صندوق های واسطه گری مالی تا پایان ماه جاری و تا سقف 5 میلیون تومان به مردم ارائه می شود.

- عباس معمارنژاد در گفت‌وگو با فارس، در مورد این که بعد از عرضه واحدهای صندوق واسطه گری مالی یکم موسم به ETF مالی، بقیه سهام دولت چه شد، گفت: با فروش واحدهای صندوق‌های سرمایه گذاری مالی یکم در مرحله اول 5.

8 هزار میلیارد تومان پول از مردم جمع‌آوری شد که مستقیم به خزانه دولت واریز شد و برای بقیه واحدهای مانده صندوق واسطه گری مالی در حال بررسی هستیم که مابقی سهام دولت در 5 شرکت (بانک تجارت، بانک ملت، بانک صادرات، بیمه البرز و بیمه اتکایی امین) را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مجددا از طریق ای تی اف مالی تا آخر تیرماه جاری به مردم عرضه کنیم.

وی در مورد این که آیا مجوزهای لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته‌اید، گفت: مجوز قبلا گرفته شده است، فقط باید فرایند اجرایی آن تعریف شود که هر کس با داشتن کد ملی بتواند تا سقف 5 میلیون تومان از واحدهای صندوق واسطه‌گری مالی یکم با تخفیف دریافت کند و کسانی که قبلا این واحدها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سقف 2 میلیون تومان خریده‌اند، بتوانند تا 3 میلیون تومان دیگر هم از واحدهای جدید صندوق واسطه گری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقی مانده ETF مالی چه زمانی عرضه می شود؟

باقی مانده ETF مالی چه زمانی عرضه می شود؟