مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-08پزشكي

تست آنتی بادی در بسیاری از موارد باعث گمراهی می شود


ایمونولوژیست و معاون دوره پزشکی عمومی دانشکده پزشکی تبریز با بیان اینکه تست آنتی بادی در بسیاری از موارد باعث گمراهی می‎شود، گفت: منفی بودن نتیجه تست آنتی بادی به معنی منفی بودن قطعی نیست و باید جوانب احتیاط و رعایت پروتکل‎های بهداشتی را در این حالت نیز مورد توجه قرار داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی ایمونولوژیست و معاون دوره پزشکی عمومی دانشکده پزشکی تبریز با بیان اینکه تست آنتی بادی در بسیاری از موارد باعث گمراهی می‎شود، گفت: منفی بودن نتیجه تست آنتی بادی به معنی منفی بودن قطعی نیست و باید جوانب احتیاط و رعایت پروتکل‎های بهداشتی را در این حالت نیز مورد توجه قرار داد.

سیما شاه محمدی فرید، چهارشنبه هجدهم تیر ماه با بیان این مطلب اظهار کرد: تظاهر علایم و ایجاد ایمنی در بدن پس از ورود ویروس به بدن زمانبر بروده و 10 الی 14 روز زمان لازم است.

وی افزود: نبود آنتی بادی های IGM در آزمایش خون به معنی منفی بودن تست کرونا نیست و احتمال وجود ویروس حتی در صورت منفی شدن نتیجه آزمایش هم وجود دارد.

وی تاکید کرد: آزمایش آنتی بادی کرونا باید علمی پیش رفته و تبدیل به بحث عامیانه و تجاری نشود، همچنین استفاده از ماسک نیز نباید به رفع تکلیف تبدیل شود، باید سطح بهداشت عمومی جامعه را به صورت پله پله بالا ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست آنتی بادی در بسیاری از موارد باعث گمراهی می شود

تست آنتی بادی در بسیاری از موارد باعث گمراهی می شود