مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-08اقتصادي

کشف 50 تن شیر خشک قاچاق در سیستان و بلوچستان


در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان 50 تن شیر خشک قاچاق را به ارزش 12میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند.

- حسین علیزاده مقدم در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و ملی حین کنترل خوروهای عبوری در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) استان به 2 دستگاه خودروی تریلی مشکوک و آنان را متوقف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودروهای متوقف شده 50 تن شیر خشک قاچاق که با مدارک و اسناد جعلی پلمب شده بودند، کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 12میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کردند، بیان داشت: در این راستا 2 نفر شناسایی و به مقام قضایی معرفی شدند .

سرهنگ علیزاده مقدم در پایان خاطر نشان کرد: مقابله با قاچاق کالا و ممانعت از ورود آن به بازار مصرف کشور از مهم ترین ماموریت های پلیس استان است که با تمام توان و تلاش مضاعف دست قاچاقچیان و سوداگران اقتصادی را از ایجاد اخلال و بی نظمی در عرصه اقتصاد کشور کوتاه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50 تن شیر خشک قاچاق در سیستان و بلوچستان

کشف 50 تن شیر خشک قاچاق در سیستان و بلوچستان