مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-08اقتصادي

الزام عرضه کنندگان تایر به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت


یک مقام مسئول در سازمان حمایت گفت: همه واحدهای تولیدی و واردکنندگان تایر اعم از سبک و سنگین، موظف به ثبت اطلاعات تولید، واردات و فروش در سامانه جامع تجارت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، سیدمحمد مولاخواه افزود: بنابر تصمیمات کارگروه تنظیم بازار، همه کارخانجات تولیدی و واردکنندگان تایر علی الخصوص نمایندگان توزیع و خرده فروشی مکلف به ثبت اطلاعات، تولید، واردات و فروش انواع لاستیک سبک و سنگین با ارز نیمایی در سامانه جامع تجارت داخلی به تفکیک خودرو و خریدار هستند.

وی تاکید کرد: اجرای این دستورالعمل برای همه اعضای زنجیره تأمین کالا و فعالان تجاری اعم از واردکنندگان و تولیدکنندگان، شرکت های پخش، عمده فروشان و خرده فروشان ضروری است و در صورت عدم انجام این تکلیف قانونی توسط تولیدکنندگان، پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه رسمی برای آن ها تشکیل و با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.

مدیرکل نظارت بر کالاهای غیرفلزی سازمان حمایت متذکر شد؛ براساس این ابلاغیه؛ واحدهای تولیدی و واردکنندگان مکلف هستند از تحویل و فروش لاستیک به نمایندگان و واحدهای توزیعی متخلف که اقدام به ثبت اطلاعات ننموده اند، خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام عرضه کنندگان تایر به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت

الزام عرضه کنندگان تایر به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت