مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-08اقتصادي

پیگیری کارگران نتیجه داد/ دستور وزیر نفت برای پرداخت معوقات «جهادنصر»


پس از انتشار مطالبات کارگران شرکت جهاد نصر کرمانشاه در خبرگزاری فارس و با پیگیری دکتر رشیدی، بخشی از دیون دولت به این شرکت با دستور وزیر نفت پرداخت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، چندی پیش تعدادی از کارگران و کارکنان شرکت جهاد نصر کرمانشاه طی تماس هایی نسبت به عدم پرداخت مطالبات مالی خود ابراز گلایه مندی کردند و اشاره داشتند که برخی از افراد حدود 12 ماه است که حقوق، عیدی و سنوات از شرکت طلب دارند.

بیشتر بخوانید: بدهی دولت معیشت 1500 خانوار کرمانشاهی را تهدید می کند در همین خصوص، یکی از از پرسنل این شرکت با بیان شرکت سخت ایجاد شده برای تمامی کارگران و کارکنان، به فارس گفت: پرسنل شرکت بین 8 الی 12 ماه است که حقوق معوق دارند و طی 9 ماه گذشته هیچ دریافتی نداشته اند و همین مسئله شرایط بسیار بدی را برای افراد و خانواده های کارکنان ایجاد کرده است.

رییس هیات مدیر این شرکت نیز در پاسخ به خبرگزاری فارس در خصوص مشکلات موجود، اظهار داشت: ما ظرف 3 سال به 350 روستا گازرسانی کردیم که یک رکورد ملی محسوب می شود و مسئول پروژه راه آهن غرب کشور بودیم، اما پس از افتتاح پروژه آقایان مسئول امروز و فردا می کنند و حاضر نیستند به صراحت اعلام کنند که نمی توانند پول پروژه را تامین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری کارگران نتیجه داد/ دستور وزیر نفت برای پرداخت معوقات «جهادنصر»

پیگیری کارگران نتیجه داد/ دستور وزیر نفت برای پرداخت معوقات «جهادنصر»