مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-08اقتصادي

پرداخت 310 میلیارد تسهیلات به شرکت های دانش بنیان استان مرکزی


مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی از پرداخت 310 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان استان در سه ماهه سال 99 خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی از پرداخت 310 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان استان در سه ماهه سال 99 خبر داد.

بر اساس اعلام روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان مرکزی، علی وفایی مدیر شعب این بانک در استان با اشاره به اهمیت و روند رو به رشد شرکت های دانش بنیان در اقتصاد کشور گفت: بانک توسعه تعاون حمایت از شرکت های دانش بنیان را در اولویت قرار داده است.

وی با اشاره به فعالیت های خوب این شرکت ها در استان بیان کرد : شرکت های دانش بنیان در حال حرکت به سمت و سویی هستند که در اقتصاد کشورمان سهم قابل توجهی را کسب کنند.

از این رو بانک توسعه تعاون از محل تفاهم نامه موجود با صندوق نوآوری و شکوفایی آماده است تا جهت حمایت از این شرکت ها تسهیلات ارزان قیمت پرداخت کند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی یادآور شد : در سه ماه نخست سال 99 تسهیلاتی که به شرکت های دانش بنیان پرداخت شده 100 درصد رشد داشته است.

وفایی با اشاره به عملکرد 103 درصدی استان در پرداخت اشتغال پایدار روستایی تصریح کرد : با پرداخت 548 میلیارد ریال در سال گذشته استان توانست بیش از بودجه اختصاصی و از محل جذب بودجه سایر استان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 310 میلیارد تسهیلات به شرکت های دانش بنیان استان مرکزی

پرداخت 310 میلیارد تسهیلات به شرکت های دانش بنیان استان مرکزی