مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-08پزشكي

استفاده از ماسک مهمترین راه پیشگیری از کرونا است


کرمانشاه_ معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مهم ترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا استفاده از ماسک است.

- ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تنها راه مقابله با ویروس کرونا پیشگیری است زیرا تا زمانی که ویروس وارد بدن نشده ما قدرت مقابله با آن را داریم اما هنگام ورود ویروس به بدن با توجه به اینکه داروی مؤثری وجود ندارد ویروس تصمیم می گیرد چه برخوردی با جسم انسان آلوده داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه وقتی که ویروس کرونا وارد بدن شد، مقابله با آن بسیار سخت است، افزود: بر اساس توصیه WHO مهم ترین راه پیشگیری از ابتلاء به کرونا استفاده از ماسک است که مردم عادی می توانند از ماسک سه لایه و در صورت عدم دسترسی از پارچه کتان استفاده کنند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه استفاده از ماسک در اماکن عمومی اجباری شده است، گفت: استفاده از ماسک هم برای سلامت فرد و جامعه و هم در راستای رعایت موازین بهداشتی الزامی شده است و در اماکن عمومی و دستگاه های دولتی و خصوصی بدون داشتن ماسک خدمتی ارائه نخواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: بسیاری از مردم موارد بهداشتی را رعایت می کنند و این قابل تقدیر است اما عده اندکی با عدم پایبندی به پروتکل های بهداشتی سبب چرخش ویروس در جامعه می شوند و باید بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ماسک مهمترین راه پیشگیری از کرونا است

استفاده از ماسک مهمترین راه پیشگیری از کرونا است