مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-08اقتصادي

برخورد با حفر کنندگان چاه های غیرمجاز در ماهدشت


معاون دادستان کرج با تاکید بر اینکه منابع آبی کشور جزو انفال و اموال عمومی محسوب می شوند، گفت: برخورد با حفر کنندگان چاه های غیرمجاز در ماهدشت در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسینعلی محمدیاری در خصوص اقدامات انجام شده برای مقابله با برداشت غیرمجاز از منابع آبی زیرزمینی ماهدشت، گفت: متأسفانه به دلیل استفاده غیرمجاز از آب های زیرزمینی توسط افراد سودجو و فرصت طلب با استفاده از حفر چاه های غیر مجاز عمیق، شاهد کاهش آب های زیرزمینی و نشست آب هستیم.

وی افزود: نتیجه این برداشت های غیرمجاز منجر به این شده که در چند ماه اخیر شاهد قطعی آب و کاهش سطح آب در چاه های دارای مجوز باشیم.

معاون دادستان کرج با تاکید بر اینکه منابع آبی کشور جزو انفال و اموال عمومی محسوب می شوند، گفت: در راستای سیاست ها و راهبردهای رییس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب کرج، پیگیری این موضوع و برخورد با حفر کنندگان چاه های غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته است که حسب گزارش های دریافتی بیش از هزار حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق در این حوزه قضایی وجود دارد که با گزارش های مردمی و همکاری اداره امور آب شهرستان کرج شناسایی چاه های غیرمجاز و عواملی که با حفر چاه تا عمق های 60 تا 170 متر اقدام به استخراج و فروش آب می کنند آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با حفر کنندگان چاه های غیرمجاز در ماهدشت

برخورد با حفر کنندگان چاه های غیرمجاز در ماهدشت