مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-08اقتصادي

اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای سه پروژه شهرداری قزوین


شهردار قزوین با بیان اینکه نزدیک 15میلیارد تومان اعتبار برای سه پروژه شهرداری هزینه داشته است، گفت: در تمام مناطق سه گانه برنامه ریزی شده و باتوجه به زمان باقیمانده تلاش داریم پروژه ها را به اتمام برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین صبح امروز در آیین افتتاح بوستان شهروندی که به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری ها و دهیاری هابا حضور استاندار و جمعی از مسؤولان استانی در منطقه مینودر برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح سه پروژه شهرداری هستیم.

وی افزود: بوستان شهروندی شامل یک هکتار مساحت فضاهای بازی، آموزشی و فضای سبز است.

طاهرخانی عنوان کرد: اساس کار، آموزش است و باتوجه به بوجه ای که در اختیار داریم رویکرد به صورت انسانی بودن است و سعی کردیم رویکرد آموزشی را درنظر داشته باشیم.

شهردار قزوین عنوان کرد: بسیج سازندگی به عنوان مجری طرح است و در زمان حضور بنده در شهرداری، سعی کردیم پروژه ها را فعال کنیم که این پروژه تقریبا 15 ماه طول کشید اما پیشرفت قابل توحهی را داشته است.

وی اضافه کرد: این پارک برای گروه های سنی کودک و نوجوان پیش بینی شده و دارای سه طبقه و هرطبقه شامل 250 متر مربع است؛ قسمت زیرزمین یا طبقه اول برای آموزش درنظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای سه پروژه شهرداری قزوین

اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای سه پروژه شهرداری قزوین