مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-08اقتصادي

اجاره خانه ها سر به فلک کشیده است/ قانون ثبت معاملات اجرا نمی شود


اجاره خانه ها سر به فلک کشیده است و متأسفانه قانونی که باید بر اساس آن تمامی معاملات، مستغلات و اجاره ها ثبت می شد، - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اجاره خانه ها سر به فلک کشیده است و متأسفانه قانونی که باید بر اساس آن تمامی معاملات، مستغلات و اجاره ها ثبت می شد، اجرا نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم موسوی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، اظهار داشت: یکی از اخباری که شنیده شده، این است که دو خانواده به دلیل گرانی اجاره مسکن، یک منزل را اجاره کردند.

وی با بیان اینکه دولت باید تدابیر خود را در بحث مسکن افزایش دهد، ادامه داد: دولت باید مسکن مناسب را در اختیار نیازمندان و افرادی که امکان ساخت مسکن ندارند، قرار دهد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش 3 برابری قیمت مسکن در شأن مردم نیست و دولت باید در این زمینه پاسخگو باشد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: دغدغه های شما درست است و همه همکاران نگران وضعیت مسکن مردم هستند.

وی اظهار داشت: اجاره خانه ها سر به فلک کشیده است و وضعیت نابسامانی دارد و متأسفانه قانونی که باید بر اساس آن تمامی معاملات، مستغلات و اجاره ها ثبت می شد، اجرا نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره خانه ها سر به فلک کشیده است/ قانون ثبت معاملات اجرا نمی شود

اجاره خانه ها سر به فلک کشیده است/ قانون ثبت معاملات اجرا نمی شود