مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-08دانش

آغاز کلاس های آزمایشگاهی از مرداد/ برگزاری در واحد محل سکونت


رییس دانشگاه آزاد با اشاره به آغاز کلاس های آزمایشگاهی دانشجویان از مردادماه گفت: کلاس های آزمایشگاهی در واحد محل سکونت دانشجویان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی در مراسم تقدیر از مرتضی موسی خانی رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و معرفی وی به عنوان رییس سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین که عصر امروز در این واحد دانشگاهی برگزار شد، گفت: واقعیت این است که وقتی نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین مطرح می شود، نام دکتر موسی خانی پیوست آن است، اما همانطور که یک جوان برای توسعه و رشد نیاز به فضای جدید دارد، تصمیم گرفته شد از حضور ایشان در بخش های حوزه فناوری و نوآوری این دانشگاه استفاده شود.

طهرانچی تأکید کرد: بنا داریم از دکتر موسی خانی در سرای نوآوری که قرار است محور توسعه فناوری و نوآوری استان باشد، استفاده کنیم تا ایشان بتواند با ایجاد کارخانه نوآوری، مرکز سین تک واحد قزوین را به قطب نوآوری استان تبدیل کند.

رییس دانشگاه آزاد ادامه داد: این سوال مطرح است که چرا در معاونت ها و رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از بدنه وزارتین استفاده می شود؟ در پاسخ باید گفت که دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند یک باور عمومی است تا نشان دهد این دانشگاه با کیفیت و پیشرو است و می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کلاس های آزمایشگاهی از مرداد/ برگزاری در واحد محل سکونت

آغاز کلاس های آزمایشگاهی از مرداد/ برگزاری در واحد محل سکونت