مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-08اقتصادي

خرید تجهیزات آمایشگاهی به ارزش 2 میلیارد و 553 میلیون ریال برای دانشکده مغان


رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در سالجاری به ارزش حدود 2 میلیارد و 553 میلیون ریال تجهیزات آزمایشگاهی برای این دانشکده خریداری شده است.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در سالجاری به ارزش حدود 2 میلیارد و 553 میلیون ریال تجهیزات آزمایشگاهی برای این دانشکده خریداری شده است.

اصغر عبادی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اضافه کرد: در مجموع 22 دستگاه برای دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی خریداری شده است تا در زمینه های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی مورد استفاده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: تجهیزات برای کارهای تحقیقاتی سه گروه آموزشی علوم گیاهی، علوم دامی و مهندسی فناوری کشاورزی خریداری شده است و عمده کاربرد این تجهیزات نیز مربوط به این گروه ها می باشد.

عبادی اضافه کرد: دستگاه بذر شمار، تانک ازت، PH متر رومیزی، اتوکلاو 50 لیتری، دستگاه آب مقطرگیری و هات پلیت مگنت، کولر گازی اسپلیت، دستگاه Barnes maze، علوفه خرد کن، کپسول CO2، دستگاه بیهوشی استنشاقی حیوانات، دستگاه شاتل باکس و دستگاه پلتیسمومتر، هلی شات مویک پرو اسمارت، شیب سنج، قطب نما، فتوسنتزمتر TES-1339p، PHمتر پرتابل مدل pp-203 و سری کامل الک تمام استیل از جمله تجهیزات خریداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تجهیزات آمایشگاهی به ارزش 2 میلیارد و 553 میلیون ریال برای دانشکده مغان

خرید تجهیزات آمایشگاهی به ارزش 2 میلیارد و 553 میلیون ریال برای دانشکده مغان