مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-08پزشكي

انترن ها اجازه حضور در بخش مراقبت های ویژه کرونا را ندارند


رییس دانشکده پزشکی تبریز تاکید کرد: انترن ها اجازه حضور در بخش مراقبت های ویژه کرونا را ندارند و از نظر تخصص به حدی نرسیده اند که با بیمار تداخل داشته باشند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشکده پزشکی تبریز تاکید کرد: انترن ها اجازه حضور در بخش مراقبت های ویژه کرونا را ندارند و از نظر تخصص به حدی نرسیده اند که با بیمار تداخل داشته باشند.

حجت پورفتحی، چهارشنبه هجدهم فروردین ماه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: حیطه مسئولیت های دانشکده پزشکی بر عکس دیگر دانشکده ها پس از پاندمی کووید19 افزایش یافته است و با وجود نگرانی های به حق دانشجویان و خانواده هایشان مجبور شدیم در این شرایط نیز حتی با اعمال فشار و اصرار هم که شده از دانشجویان این دانشکده برای حضور در کلاس و ادامه آموزش دعوت کنیم.

وی در پاسخ به ادعای حضور انترن ها در خط مقدم مبارزه با کرونا در بیمارستان ها، افزود: تا زمانیکه دستیاران یا همان رزیدنت های پزشکی حضور دارند، دلیلی برای حضور انترن ها در خط مقدم نیست، به استثنای بخش عفونی که 12 انترن در آن مستقر هستند، حضور آنها را در سایر بخش ها تا 85 درصد کم تر کرده ایم.

وی با اشاره به تعداد تقریبی انترن ها و رزیدنت های مبتلا به کرونا، گفت: از ابتدای اسفند ماه تا کنون حدود 10 نفر از رزیدنت های رشته بیهوشی فعال در بخش آی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انترن ها اجازه حضور در بخش مراقبت های ویژه کرونا را ندارند

انترن ها اجازه حضور در بخش مراقبت های ویژه کرونا را ندارند