مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-08اقتصادي

ورود 2 رام قطار به ناوگان مترو/ ساخت دو خط سریع السیر تا سال 1400


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام مدیرعامل این شرکت با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری برای تأمین ناوگان خاطرنشان کرد: - علی امام با اعلام این خبر که تا پایان تیر سال جاری 2 رام قطار وارد مدار بهره برداری می شود از پایان یافتن مطالعات ساخت دو خط سریع السیر تهران تا سال 1400 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام مدیرعامل این شرکت با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری برای تأمین ناوگان خاطرنشان کرد: تا پایان تیرماه سال جاری 2 رام قطار باقی مانده از پروژه 70 دستگاه قطار وارد مدار بهره برداری می شود.

وی افزود: با تحویل این 2 رام قطار پرونده پروژه 70 دستگاه قطار بسته می شود.

امام همچنین در خصوص بهره برداری از پست های برق قلعه مرغی در خط 3، بخش شمالی خط 6 و نیز بخش شرقی خط 7 عنوان کرد: تحریم ها و شیوع ویروس کرونا بهره برداری از این 3 پست برق را که مقرر بود سال گذشته افتتاح شود به تأخیر انداخت.

مدیرعامل شرکت متروی تهران در ادامه اضافه کرد: امیدواریم با تلاش همکارانم در شرکت مترو بتوانیم تا چند ماه آتی از پست برق قلعه مرغی و نیز پست برق شرقی خط 7 بهره برداری کنیم.

امام با اشاره به بهره برداری از ایستگاه برج میلاد به عنوان اولین ایستگاهی که در سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 2 رام قطار به ناوگان مترو/ ساخت دو خط سریع السیر تا سال 1400

ورود 2 رام قطار به ناوگان مترو/ ساخت دو خط سریع السیر تا سال 1400