مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-08اقتصادي

افزایش بنزین دزدی در جایگاه های سوختگیری


مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه ها و مجتمع های خدماتی، رفاهی و بین راهی گفت: با افزایش قیمت بنزین، شاهدیم که روزانه تعدادی از متقاضیان سوخت بدون پرداخت از جایگاه خارج می شوند که این موضوع مشکلاتی را برای جایگاه داران به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمد عطاپور با اشاره به افزایش بنزین دزدی در جایگاه‌های سوخت شده است، اظهار کرد: روزانه حداقل 200 تا 300 هزار تومان از هر جایگاه به ویژه جایگاه‌های بین شهری سرقت صورت می‌گیرد که شکایت و پیگیری این مساله روند طولانی دارد.

وی با اشاره به راه‌حل مقابله با این مساله، گفت: اگر فرایند سوخت‌گیری به وسیله یک کارت صورت بگیرد، ابتدا فرد باید مبلغ را پرداخت و سپس اقدام به سوخت‌گیری کند که در این شرایط سرقت بنزین نیز کاهش می‌یابد.

مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راهی، با بیان اینکه بنزین دو نرخی مشکلاتی را به همراه دارد که قبل از اجرایی شدن این تصمیم نیز بارها اعلام کرده بودیم، تاکید کرد: در حال حاضر میزان نپرداختن هزینه بنزین در جایگاه‌ها، افزایش یافته است و زمانی که این مساله را گزارش می‌دهیم، نیروی انتظامی این موضوع را به دادگاه واگذار می‌کند که پروسه آن نیز دو تا سه سال زمان می‌برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بنزین دزدی در جایگاه های سوختگیری

افزایش بنزین دزدی در جایگاه های سوختگیری