مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-08پزشكي

اهدای اعضای جوان کبودراهنگی


مسئول تیم فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان اعلام کرد: پنجمین اهدای عضو استان توسط یک جوان کبودراهنگی رقم خورد.

- ایسنا/همدان مسئول تیم فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان اعلام کرد: پنجمین اهدای عضو استان توسط یک جوان کبودراهنگی رقم خورد.

دکتر مجید حمیدی در گفت وگو با ایسنا، توضیح داد: حمیدرضا آژند، 24 ساله ساکن روستای مزرعه مهدی آباد از توابع شهرستان کبودراهنگ، پنجمین مورد اهداکننده عضو استان در سال جاری است.

حمیدی با بیان اینکه از این بیمار مرگ مغزی، قلب، کبد و دو کلیه به بیماران نیازمند در کشور اهدا شد، افزود: علت فوت این جوان تصادف بوده که متأسفانه در این حادثه دچار مرگ مغزی شده بود.

وی با بیان اینکه این جوان علاوه بر این عارضه دچار شکستگی از ناحیه پا بوده که مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، یادآور شد: این جوان اهداکننده کارت اهدای عضو نداشته اما اهدا با رضایت کامل خانواده وی صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال شیوع کروناویروس اهدا و پیوند عضو متوقف شده بود اما دوباره در خردادماه از سر گرفته شد به طوریکه در این مدت سه مورد اهدای عضو صورت گرفته که 10 عضو بدن این افراد به 10 بیمار نیازمند اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای اعضای جوان کبودراهنگی

اهدای اعضای جوان کبودراهنگی