مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-08پزشكي

راهکارهایی برای حال روحی بهتر در روزهای کرونایی


تعجبی ندارد که در زمان شیوع ویروس کووید-19 افراد احساس استرس، اضطراب، تنهایی و افسردگی داشته باشند.

اما عده ای وجود دارند که نه تنها حالشان خوب است، - ایسنا/خراسان رضوی تعجبی ندارد که در زمان شیوع ویروس کووید-19 افراد احساس استرس، اضطراب، تنهایی و افسردگی داشته باشند.

اما عده ای وجود دارند که نه تنها حالشان خوب است، بلکه نسبت به آنچه دارند، قدردان هستند و حتی از انجام کارهای کوچک احساس شادمانی می کنند.

نتایج بررسی جدید محققان دانشگاه کارولینای شمالی در چاپل هیل نشان می دهد که چه عاملی این احساسات مثبت را حتی در این زمان بی ثبات بهبود می بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایکو سنترال، محققان در آوریل 2020 در سراسر ایالات متحده از 600 نفر در مورد تجربیات و رفتارشان اطلاعاتی جمع آوری کردند.

آنان به این نتیجه رسیدند که ورزش، فعالیت های خود مراقبتی مانند مشغول بودن به انواع سرگرمی ها یا تمدد اعصاب، یا فعالیت های معنوی مانند دعا یا مراقبه به افراد در داشتن احساس خوب کمک می کند.

باربارا لی فردریکسون، استاد برجسته گروه روانشناسی و علوم اعصاب دانشگاه چاپل هیل (UNC-Chapel Hill) و مدیر آزمایشگاه احساسات مثبت و روانشناسی (positive emotions and psychology) اظهار کرد: اکثر افراد از اهمیت این موارد آگاه هستند، اما این مورد در این روزها که در خانه می مانیم تا از گسترش ویروس کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای حال روحی بهتر در روزهای کرونایی

راهکارهایی برای حال روحی بهتر در روزهای کرونایی