مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-08اقتصادي

خاوازی: ذخایر عظیم مرغ قیمت را به شدت کاهش می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی امروز در نشست با اعضای کمیسیون کشاورزی، - وزیر جهاد کشاورزی گفت: ذخایر عظیمی از مرغ وجود دارد که با ابلاغ وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازار توزیع و قیمت را به شدت کاهش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی امروز در نشست با اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نشست مشترک امروز با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس گزارشی از وضعیت تولید کشور ارائه شد و نمایندگان دغدغه های خود را مطرح کردند.

وی با اشاره به این که در این نشست مقرر شد، کمیته هایی تخصصی در کمیسیون کشاورزی تشکیل و ماهانه مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی با نمایندگان دیدار داشته باشند، ادامه داد: کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس و وزارت جهاد کشاورزی کمک می کنند تا بهره برداران و تولیدکنندگان با قدرت در بخش تولید محصولات کشاورزی حفظ شوند.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که بر اساس گزارش بانک مرکزی بخش کشاورزی 8.

8 درصد رشد اقتصادی داشته و تلاش می کنیم این روند افزایشی ادامه داشته باشد، تصریح کرد: در زمینه تولیدات دامی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار هستیم، کشور ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاوازی: ذخایر عظیم مرغ قیمت را به شدت کاهش می دهد

خاوازی: ذخایر عظیم مرغ قیمت را به شدت کاهش می دهد