مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-08اقتصادي

میانگین مرگ ایرانی ها در اثر کرونا دو برابر میانگین جهانی


با اوج گرفتن شیوع بیماری کرونا، باید توجه داشت بدون یک برنامه‌ریزی دقیق و سازمان‌یافته و تغییر تاکتیک در این روزهای بحرانی، مهار بیماری کار بسیار دشواری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، «روز سیاه کرونا در ایران»، «آمار بی‌سابقه رکورد فوتی‌ها»، « 11 استان در شرایط قرمز» و «رکورد جدید با ثبت 200 فوتی» اینها بخشی از تیترهای تلخ رسانه‌ها در روز گذشته بود، اخبار تلخی که از اوج‌گیری مجدد بیماری کرونا در کشور حکایت دارند و حالا پس از گذشت 4 ماه از شیوع بیماری در کشور تنها در روز گذشته 200 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند که این موضوع زنگ هشدار اوج گیری مجدد کرونا در اکثر نقاط کشور است.

برخی خبرهای دیگر نیز از پرشدن تخت‌های بیمارستانی در پایتخت و برخی شهرهای دیگر کشور حکایت دارند، به طوری که رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری هشدار داد که تخت خالی برای پذیرفتن مبتلایان جدید در پایتخت وجود ندارد.

*فوت 70 تهرانی در یک روز هرچند طی روزهای گذشته مسؤولان وزارت بهداشت و متخصصان بارها درباره رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک هشدار داده‌اند اما بازگشایی ناگهانی اماکن عمومی پرتردد آن هم بدون هیچ‌گونه نظارتی باعث شد تا این تصور در اذهان عمومی ایجاد شود که کرونا تمام شده و می‌توان بدون ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین مرگ ایرانی ها در اثر کرونا دو برابر میانگین جهانی

میانگین مرگ ایرانی ها در اثر کرونا دو برابر میانگین جهانی