مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-08اقتصادي

رفع مشکلات صنایع گرمسار پیگیری می شود/ ضرورت حمایت از کارگران


فرماندار گرمسار با اشاره به مشکلات موجود در واحدهای صنعتی و شرکت های تولیدی این شهرستان گفت: رفع مشکلات صنایع به عنوان یک ضرورت برای حمایت از قشر کارگر در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید رجایی صبح چهارشنبه در جلسه کمیسیون کارگری گرمسار به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری در اولویت نخست دولت قرار دارد، اظهار داشت: رفع مشکلات صنایع به عنوان یک ضرورت برای حمایت از قشر کارگر در دستور کار است.

وی با اشاره به برخی مشکلات موجود در صنایع گرمسار بیان کرد: پشتوانه حقیقی برای استقلال کشور در گرو فعالیت های مسئولانه کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای تولیدی است.

فرماندار گرمسار با تأکید بر اینکه کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: رصد مسائل و مشکلات کارفرمایان و جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش های احتمالی از اهداف مهمی است که در این راستا دنبال می شود.

رجایی حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری را از دیگر اهداف تشکیل کمیسیون کارگری دانست و گفت: در این راستا باید منافع دو قشر کارگر و کارفرما تأمین شود و همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات صنایع گرمسار پیگیری می شود/ ضرورت حمایت از کارگران

رفع مشکلات صنایع گرمسار پیگیری می شود/ ضرورت حمایت از کارگران