مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-08پزشكي

بهبود یافتگان کرونا پلاسمادرمانی را جدی بگیرند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: بهبود یافتگان بیماری کرونا در استان اردبیل با اهدای پلاسما به یاری بیماران وخیم کرونایی بشتابند.

- ایسنا/اردبیل معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: بهبود یافتگان بیماری کرونا در استان اردبیل با اهدای پلاسما به یاری بیماران وخیم کرونایی بشتابند.

رضایی بنا، 18 تیر ماه در جریان بازدید از مجموعه انتقال خون اردبیل، اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد بیماران کرونایی و بستری در مراکز درمانی استان بودیم که این روند افزایشی هشداری برای همه ماست تا همچنان این بیماری را جدی بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد بستری های استان به بیش از 213 نفر رسیده که 50 نفر از این افراد مبتلا به کرونا وضعیت وخیمی را دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آمار نگران کننده بیماران بستری در آی سی یو و سایر بخش های بیمارستانی را یادآور شد و بیان کرد: همه بخش های بستری کرونا پر از مراجعین است و ما مجبور هستیم بخش های جدیدی را در سایر بیمارستان ها راه اندازی کنیم که این خود قطعا عواقب بیشتر و هزینه های مازادی را برای ما تحمیل خواهد کرد.

رضایی بنا به وضعیت شهرستان ها نیز اشاره کرد و گفت: پارس آباد، مشگین شهر و خلخال روند صعودی در تعداد مبتلایان را دارند و در مرکز استان نیز مراجعین به بیمارستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود یافتگان کرونا پلاسمادرمانی را جدی بگیرند

بهبود یافتگان کرونا پلاسمادرمانی را جدی بگیرند