مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-08اقتصادي

900 هکتار اراضی ملی در استان بوشهر رفع تصرف شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: سال گذشته 681 هکتار و امسال تاکنون 223 هکتار اراضی ملی در استان بوشهر رفع تصرف شده است.

- غلامرضا منتظری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای رفع تصرف و خلع ید اراضی ملی که توسط سودجویان تصرف شده است تلاش های زیادی داشته ایم و پرونده های متعددی تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته 76 پرونده برای رفع تصرف اراضی ملی در استان تشکیل شد و در مجموع 681 هکتار زمین ملی که توسط زمین خواران تصرف شده بود به ارزش 68 میلیارد ریال از دست سودجویان و متصرفان خارج و به دولت بازگشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر بیان کرد: طی سه ماه نخست امسال نیز 223 هکتار از زمین های ملی استان بوشهر به ارزش 22 میلیارد ریال در قالب 13 حکم قضایی رفع تصرف شده است.

وی خواستار همکاری و مشارکت مردم در اعلام گزارش زمین خواری شد و ادامه داد: در خصوص حفاظت از حریم 60 متری دریا از مردم و دستگاه های اجرایی انتظار می رود این اداره کل را همراهی و همیاری کنند.

منتظری ادامه داد: با عنایت به وظایفی که در قانون اراضی مستحدث و ساحلی برای اداره کل منابع طبیعی در نظر گرفته شده است تلاش شده از تصرف های غیرقانونی جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 هکتار اراضی ملی در استان بوشهر رفع تصرف شد

900 هکتار اراضی ملی در استان بوشهر رفع تصرف شد