مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-08اقتصادي

فرصت سرمایه گذاری در بنادر گیلان/ صادرات 54 درصد رشد داشته است


مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در بنادر این استان، گفت: در سال گذشته شاهد رشد 54 درصدی در حوزه صادرات در بنادر گیلان بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا آبایی در تشریح فرصت های سرمایه گذاری در بنادر استان گیلان اظهار کرد: اهمیت دریا و تأثیر آن در اقتصاد و زندگی امروزه بشر غیرقابل انکار است و امروز روند صعودی تجارت کشورهای حاشیه دریای خزر بیش از پیش ملموس است.

وی با اشاره به دلایل روند صعودی تجارت کشورهای دریای خزر، افزود: بندرانزلی به عنوان پرسابقه ترین و شاخص ترین بندر حاشیه جنوبی دریای خزر همواره از گذشته تا به امروز به عنوان برند در کشورهای حاشیه خزر مطرح و یک بندر مهم برای بازرگانان، تجار و خطوط کشتیرانی در شمال ایران مورد توجه بوده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه با وجود شیوع ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه بنادر کشور نقش آفرینی بزرگی در زمینه تأمین مایحتاج مردم انجام دادند، خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت در حوزه صادرات بنادر استان گیلان 5 درصد رشد را شاهد بودیم.

آبایی با بیان اینکه تا به امروز رشد چشم گیری در حوزه تخلیه و بارگیری و همچنین صادرات کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته رو برو بودیم، تصریح کرد: در حوزه صادرات غیرنفتی 54 درصد، تخلیه و بارگیری 67 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سرمایه گذاری در بنادر گیلان/ صادرات 54 درصد رشد داشته است

فرصت سرمایه گذاری در بنادر گیلان/ صادرات 54 درصد رشد داشته است