مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-08اقتصادي

امسال بیش از 1300 فقره حریق در منابع طبیعی کشور داشته ایم


معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری با بیان اینکه امسال شاهد فراوانی حریق در عرصه های منابع طبیعی هستیم، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 1300 فقره حریق در منابع طبیعی کشور رخ داده است.

- مسعود منصور امروز(18 تیر) در نشستی در استانداری کرمانشاه، اظهار کرد: عمده آتش سوزی های رخ داده، با همکاری و همراهی مردم و تشکل های مردم نهاد و حضورشان در کنار مسئولین مرتبط در مدت زمان کوتاهی و اغلب ظرف چند ساعت اطفاء شده ، هرچند در برخی مناطق صعب العبور هم شاهد طولانی شدن کار اطفای حریق بوده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور با اشاره به پای کار بودن مردم در حفاظت و حراست از منابع طبیعی، گفت: بارزترین نماد همکاری مردم در حفاظت از منابع طبیعی مشارکت مستقیم آنها در امر اطفای حریق در زمان وقوع آتش سوزی ها است.

مردم نشان داده اند در حفاظت از منابع طبیعی از جانشان هم مضایقه نمی کنند.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری با بیان اینکه در چهار ماهه امسال شش نفر از هموطنانمان در جریان اطفای حریق در منابع طبیعی جان خود را از دست داده اند، گفت: چهار نفر از این عزیزان کرمانشاهی و یک نفر اهل کهکیلویه و بویر احمد و دیگری هم از نیروهای هلال احمر بود که شب گذشته(17 تیر) در استان چهار محال و بختیاری در جریان اطفای حریق در منابع طبیعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال بیش از 1300 فقره حریق در منابع طبیعی کشور داشته ایم

امسال بیش از 1300 فقره حریق در منابع طبیعی کشور داشته ایم