مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-08دانش

برگزیدگان مسابقه مجازی نقاشی «مدافعان سلامت» معرفی شدند


برگزیدگان مسابقه مجازی با عنوان «مدافعان سلامت» که توسط معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شده بود معرفی شدند.

- شیراز- برگزیدگان مسابقه مجازی با عنوان مدافعان سلامت که توسط معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شده بود معرفی شدند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در گفت و گو با خبرنگار مهر ، گفت: مسابقه مجازی نقاشی مدافعان سلامت در روزهای شیوع ویروس کرونا با موضوع مدافعان سلامت جهت پاسداشت تلاش های بی دریغ مدافعان عرصه سلامت جهت فرزندان کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد شیراز به صورت مجازی برگزار شد.

مریم زیبایی نژاد، گفت: فراخوان این مسابقه از اواسط فروردین ماه منتشر شد و شرکت کنندگان آثار خود را به صورت عکس به دبیرخانه ارسال کردند و هیأت داوران آثار ارسالی را ارزیابی و 22 نفر را انتخاب کردند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، تصریح کرد: با توجه به شیوع این ویروس و کمپین در خانه بمانیم برای تجلیل از مدافعان حریم سلامت بر آن شدیم تا گوشه ای از تلاش های این عزیزان را جبران کرده و بدین وسیله از آنها تقدیر کنیم تا شاید بتوانیم در راستای اعتلای مبارزه با این ویروس گامی هر چند کوچک برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقه مجازی نقاشی «مدافعان سلامت» معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه مجازی نقاشی «مدافعان سلامت» معرفی شدند