مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-08ورزشي

واکنش کمیته ملی المپیک به حذف جودو از فهرست جلسات دادگاه عالی ورزش


مسئول امور بین الملل کمیته ملی المپیک در واکنش به حذف جلسه رسیدگی به پرونده جودو ایران در فهرست جلسات آتی دادگاه عالی ورزش، گفت که مکاتبه ای در این زمینه با ایران نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاطلاع رسانی شد، تاکید کرد که دادگاه حکمیت ورزش بعد از تعیین تاریخ رسیدگی به پرونده جودو و اعلام رسمی آن به ایران، مکاتبه دیگری در رابطه با این تاریخ و جابه جایی آن با کمیته ملی المپیک نداشته است.

وی در گفتگو باخبرنگار مهر گفت: دادگاه حکمیت ورزش در ایمیلی به کمیته ملی المپیک 16 سپتامبر یعنی 26 شهریورماه را به عنوان زمان رسیدگی به پرونده جودو ایران و تعلیق آن مشخص کرده است.

کمیته ملی المپیک هم بر اساس این تاریخ تمام اقدامات لازم برای اعزام نمایندگان ورزش ایران به لوزان و حضور در جلسه فوق را انجام داده است.

فتاحیان در مورد دلیلِ عدم اشاره به نام ایران و پرونده جودو کشورمان در فهرست جلسات پیش روی دادگاه حکمیت ورزش تاکید کرد: از این موضوع بی اطلاعیم، تا به امروز نامه ای مبنی بر لغو برگزاری جلسه جودو ایران در تاریخ مقرر برای مان ارسال نشده است.

بنابراین مبنای ما برای پیگیری کارها همان 16 سپتامبر خواهد بود.

مسئول امور بین الملل کمیته ملی المپیک در واکنش به این موضوع که دو ماه تا زمان مقرر CAS برای تشکیل جلسه رسیدگی به پرونده جودو ایران باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کمیته ملی المپیک به حذف جودو از فهرست جلسات دادگاه عالی ورزش

واکنش کمیته ملی المپیک به حذف جودو از فهرست جلسات دادگاه عالی ورزش