مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-08اقتصادي

اختصاص 12 سهمیه سرباز صنعت به واحدهای تولیدی سمنان


رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اختصاص 12 سهمیه سرباز صنعت در واحدهای تولیدی این استان در طرح تاپ خبر داد.

- مهدی میرکو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در قالب طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ)، دوازده سهمیه سرباز صنعت ویژه فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری در واحدهای تولیدی استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به شرایط متقاضیان این طرح، تصریح کرد: کلیه متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا بالاتر که حداقل 5 ماه به اتمام معافیت تحصیلی شان باقی مانده باشد می توانند در صورت تمایل از این طرح استفاده کنند.

رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت استان اضافه کرد: افرادی که دارای برگ اعزام با غیبت می باشند و همچنین افرادی که دارای کسری خدمت می باشند و فارغ التحصیلان رشته های پزشکی نمی توانند از این طرح استفاده نمایند و مدارک علمی، زمینه تخصصی و علاقه­مندی­های فرد، باید مرتبط با موضوع فعالیت موردنظر در واحد تولیدی باشد.

میرکو افزود: متقاضیان می توانند به منظور پیاده سازی فرآیندهای طرح مذکور با مراجعه به سامانه طراحی شده که فاز نخست آن با حضور مقام عالی وزارت رونمایی گردیده است به آدرس الکترونیکی http://www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 12 سهمیه سرباز صنعت به واحدهای تولیدی سمنان

اختصاص 12 سهمیه سرباز صنعت به واحدهای تولیدی سمنان