مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-08پزشكي

امکان ابتلا مجدد به کرونا در افراد بهبود یافته وجود دارد


عضو کمیته علمی کرونا ویروس کشور گفت: استفاده از ماسک را برای جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران توصیه می شود و از امکان ابتلا مجدد به بیماری کرونا در افراد بهبود یافته به خصوص بیمارانی که نقص سیستم ایمنی دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مصطفی جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پاندمی ناشی از کرونا در صورت عدم تولید واکسن موثر، می تواند تا دو سال طول بکشد، و در طی  این مدت افراد مستعد شانس ابتلا به این بیماری را دارند.

 وی افزود: مردم می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت های معمول خود را داشته و از انتقال و انتشار بیماری جلوگیری کنند.

جوانیان تصریح کرد: در طول پاندمی این بیماری در زندگی ما وجود خواهد داشت، با رعایت نکات بهداشتی باید بتوانیم چرخه زندگی را ادامه دهیم.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل خاطرنشان کرد: مسئله تعطیلی فعالیت ها را  تا زمان محدودی می توان ادامه داد و بیشتر از آن امکان پذیر نیست، پس افراد باید با این شرایط زندگی کردن را یاد بگیرند.

  عضو کمیته علمی کرونا ویروس کشور، متذکر شد: افرادی که مبتلا می شوند باید با رعایت نکات بهداشتی شانس ابتلا به دیگران را کمتر کنند، استفاده از ماسک نخستین توصیه مهم برای افراد است و موجب جلوگیری از انتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ابتلا مجدد به کرونا در افراد بهبود یافته وجود دارد

امکان ابتلا مجدد به کرونا در افراد بهبود یافته وجود دارد