مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-08سياسي

نمکی: درست ترین آمار و ارقام از وضعیت کرونا را بیان کردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی در نشست هم اندیشی با رییس و مدیران سازمان صدا و سیما که در ستاد وزارت بهداشت و با حضور معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت برگزار شد، - وزیر بهداشت گفت: درست ترین آمار و ارقام از وضعیت کرونا را بیان کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی در نشست هم اندیشی با رییس و مدیران سازمان صدا و سیما که در ستاد وزارت بهداشت و با حضور معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: بزرگ منشی، همراهی، دلسوزی و وفاقی که بین همکاران ما و مدیران سازمان صدا و سیما وجود داشت، مایه دلگرمی همکاران در عرصه های مختلف بود.

وی افزود: همکاری وزارت بهداشت و سازمان صدا و سیما در اطلاع رسانی، اعتلای دانش بهداشتی مردم در تمامی سطوح و تجلیل از خدمات و تلاش های مدافعان سلامت به خوبی قابل مشاهده بود و همراهی و همدلی و وفاق این دو مجموعه در راستای دوراندیشی نسبت به گرفتاری کرونا، یکی از راز های موفقیت در این عرصه بود.

وزیر بهداشت یادآور شد: باید از حمایت و همدلی صدا و سیما تشکر کنیم.

بار ها گفته ام که نمره صدا و سیما در مبارزه با کرونا 20 بود گرچه برخی از شبکه ها مانند شبکه خبر همواره در کنار ما بودند، اما سایر شبکه ها نیز هر زمان که ما نیاز داشتیم، دریغ نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمکی: درست ترین آمار و ارقام از وضعیت کرونا را بیان کردیم

نمکی: درست ترین آمار و ارقام از وضعیت کرونا را بیان کردیم