مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-08پزشكي

استفاده از ماسک اولین توصیه جلوگیری ازابتلا به کرونا ویروس است


عضو کمیته علمی کرونا ویروس کشور استفاده از ماسک را اولین توصیه برای جلوگیری از انتقال بیماری کرونا ویروس به دیگران دانست.

- مصطفی جوانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر استفاده از ماسک برای جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران، با اشاره به اینکه پاندمی ناشی از کرونا در صورت عدم تولید واکسن مؤثر، می تواند تا دو سال طول بکشد و طی این مدت افراد مستعد شانس ابتلاء به این بیماری را دارند، گفت: مردم می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت های معمول خود را داشته و از انتقال و انتشار بیماری جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه در طول پاندمی این بیماری در زندگی ما وجود خواهد داشت و با رعایت نکات بهداشتی باید بتوانیم چرخه زندگی را ادامه دهیم، بیان داشت: مسئله تعطیلی فعالیت ها را تا زمان محدودی می توان ادامه داد، و بیشتر از آن امکانپذیر نیست، لذا افراد باید با این شرایط زندگی کردن را یاد بگیرند.

عضو کمیته علمی کرونا ویروس کشور با ذکر این نکته که افرادی که مبتلا می شوند باید با رعایت نکات بهداشتی شانس ابتلاء به دیگران را کمتر کنند، عنوان کرد: استفاده از ماسک اولین توصیه مهم برای افراد بوده و این موجب جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران می شود و افراد لازم نیست از ماسک جراحی یا ماسک N95 استفاده کنند، بجز افرادی که از بیمار مراقبت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ماسک اولین توصیه جلوگیری ازابتلا به کرونا ویروس است

استفاده از ماسک اولین توصیه جلوگیری ازابتلا به کرونا ویروس است