مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:102020-07-08اقتصادي

اجرای 2 هزار میلیارد تومان پروژه در بخش آب کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دو هزار میلیارد تومان پروژه آب در استان اجرا و در حال مطالعه دارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دو هزار میلیارد تومان پروژه آب در استان اجرا و در حال مطالعه دارد.

آرش مصلح افزود: در صورت به بهره برداری رسیدن این طرح ها مشکل اشتغال، کشاورزی صنعت و شرب و مهتر از همه کنترل سیلاب ها حل می شود و آینده نویدبخشی در انتظار استان خواهد بود چرا که آب زیربنای توسعه همه جانبه است و همه دولت ها در این پروژه ها سهم دارند که جای تشکر دارد.

وی با اشاره به انتقال آب از سد کوثر به شهر لیکک تصریح کرد: این پروژه سال 90 کلنگ زنی شد و از پروژه های بزرگ و مهم آبی جنوب کشور به شمار می رود.

سرپرست شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح برای 85 هزار جمعیت شهر بهمیی و مسیرهای اطراف پیش بینی شده اظهار کرد: 300 واحد تولیدی شامل مرغداری، گاوداری کارخانجات کوچک و بزرگ از این طرح بهره مند می شوند و امنیت شغلی پایداری در منطقه ایجاد می شود.

مصلح با اشاره به پیشرفت 40 درصدی این پروژه تاکید کرد: از 55 کیلومتر خط انتقال حدود 50 درصد لوله گذاری انجام گذاری شده است و پایان سال 1400 آب تصفیه شده به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2 هزار میلیارد تومان پروژه در بخش آب کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 2 هزار میلیارد تومان پروژه در بخش آب کهگیلویه و بویراحمد