مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-08اقتصادي

برنامه ای برای کنترل قیمت ها نیست/ انتقاد از افسارگسیختگی قیمت ها


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با انتقاد از عدم ثبات در بازار و نوسان قیمت کالاهای اساسی گفت: هیچ گونه برنامه ای از سوی دولت برای کنترل قیمت ها وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با انتقاد از عدم ثبات در بازار و نوسان قیمت کالاهای اساسی مردم، گفت؛ عدم نظارت بر قیمت کالاهای اساسی در بازار بسیاری از مردم کشورمان را با مشکلات جدی در حوزه معیشتی مواجه کرده است و هیچ گونه برنامه ای هم در این اوضاع بد اقتصادی در کشور از سوی دولت و دستگاه های نظارتی برای کنترل قیمت ها وجود ندارد.

وی با انتقاد از برخی مدعیان و حامیان دیپلماسی مذاکره و حامیان اقتصاد برجامی که اخیراً نامه ای به رهبری عظیم الشان انقلاب نوشتند، اظهار داشت: اینگونه رفتارها قطعاً نمی تواند از بار مسئولیت این اشخاص در حمایت از مدعیان مذاکره و دیپلماسی برجامی کم کند و باید به این افراد گفت که وضعیت موجود ماحصل حمایت های شما از اقتصاد برجامی است و خود باید در مقام پاسخگویی حاضر شوید و به ملت بزرگ ایران بابت این حمایت ها پاسخ قانع کننده ای دهید.

وی در ادامه با ابراز نگرانی از وجود مشکلات و وضع نابسامان قیمت ها و نوسانات شدید بازار، افزود: رسیدگی به وضعیت بازار و ثبات در قیمت کالاهای اساسی مردم باید مهم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ای برای کنترل قیمت ها نیست/ انتقاد از افسارگسیختگی قیمت ها

برنامه ای برای کنترل قیمت ها نیست/ انتقاد از افسارگسیختگی قیمت ها