مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-08بين الملل

حفتر: لیبی با مثلث شر تروریسم، خائنان و ترکیه روبه رو است


فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی اعلام کرد: لیبی با مثلت شر هم پیمان شامل تروریسم، خائنان و ترکیه و کسانی مواجه است که تلاش می کنند لیبی را تحت کنترل در آورند و موجودیت ما را تهدید کنند.

- فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی اعلام کرد: لیبی با مثلت شر هم پیمان شامل تروریسم، خائنان و ترکیه و کسانی مواجه است که تلاش می کنند لیبی را تحت کنترل در آورند و موجودیت ما را تهدید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آلمان، خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای ارتش ملی لیبی در مراسم فارغ التحصیلی تعدادی از افسران دانشکده نظامی در شهر توکره در شرق بنغازی گفت: دشمن ترکیه ای شروع به ایجاد پایگاه ها و اتاق های عملیات در منطقه غربی کرده است و افسران و مزدوران خود را برای جنگ در اراضی ما اعزام می کند و کشتی های جنگی را به سواحل ما می فرستد و تلاش می کند توانمندی های ملت و ثروت های کشور ما را تحت کنترل درآورد تا از طریق آن، بحران اقتصادی خود را حل کند.

وی در سخنان خود بر ادامه نبرد تاکید کرد و گفت: ما اگر هم درخواست های کشورهای دوست برای برقراری آرامش را بپذیریم اما راضی نخواهیم شد که از آتش بس برای آوردن مزدوران جهت توانمندسازی دشمن سوء استفاده شود و خون شهیدان را تضییع نخواهیم کرد تا مزدوران و جنگ طلبان را از کشورمان بیرون کنیم و به مبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفتر: لیبی با مثلث شر تروریسم، خائنان و ترکیه روبه رو است

حفتر: لیبی با مثلث شر تروریسم، خائنان و ترکیه روبه رو است