مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-08ورزشي

باشگاه پرسپولیس منتظر روشن شدن تکلیف علیرضا بیرانوند؛ توافق به جای دعوا!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ماجرای سفر علیرضا بیرانوند به بلژیک همچنان یکی از پیچیده ترین پرونده ها در فوتبال ایران به شمار می رود که مقصر اصلی آن، - باشگاه پرسپولیس منتظر روشن شدن تکلیف علیرضا بیرانوند؛ توافق به جای دعوا! مدیران باشگاه پرسپولیس منتظرند تکلیف بیرانوند هرچه زودتر مشخص شود.

باشگاه آنتورپ باید مقدمات سفر بیرو به بلژیک را فراهم سازد و به محض اینکه بیرانوند به بروکسل رسید، 250 هزار دلار دیگر وارد حساب باشگاه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ماجرای سفر علیرضا بیرانوند به بلژیک همچنان یکی از پیچیده ترین پرونده ها در فوتبال ایران به شمار می رود که مقصر اصلی آن، پروتکل های سختگیرانه و قوانین محکم اروپا برای مبارزه با شیوع کروناست.

در قرارداد آنتورپ با پرسپولیس نوشته شده بیرانوند باید تا 25 اسفند برای تست های پزشکی به بلژیک می رفت و تا 11 تیر باید بازیکن رسمی آنتورپ شود.

باشگاه پرسپولیس استعلامی از فیفا گرفت و از سوی فیفا هم بخشنامه ای در اختیار سرخپوشان قرار گرفت که باید به آن استناد می کردند.

در همین شرایط، باشگاه پرسپولیس با باشگاه آنتورپ مکاتباتی داشت و حتی خواستار شروع سفر دروازه بان ملی پوش سرخ ها به بروکسل شد که آنتورپی ها هم مقدمات سفر بیرانوند، از جمله ویزا و بلیت را فراهم کردند ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه پرسپولیس منتظر روشن شدن تکلیف علیرضا بیرانوند؛ توافق به جای دعوا!

باشگاه پرسپولیس منتظر روشن شدن تکلیف علیرضا بیرانوند؛ توافق به جای دعوا!