مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-07پزشكي

وضعیت هشدار در پی روند صعودی تعداد مبتلایان به کرونا در استان اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا رضایی بنا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته 45 بیمار در بخش ویژه کرونا بیمارستان های استان بستری شدند که این تعداد بستری در طی یک ماه گذشته بی سابقه بود.

وی افزود: در حال حاضر از 213 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تعداد 42 بیمار در بخش مراقبت های ویژه کرونا بستری هستند.

روزانه تعداد زیادی از بیماران با علائم مشکوک به بیمارستان های استان مراجعه و بستری می شوند   معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: روزانه تعداد زیادی از بیماران با علائم مشکوک به بیمارستان های استان مراجعه و بستری می شوند و در حال حاضر فقط در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل، 10 بخش به کرونا اختصاص یافته است .

رضایی بنا بیان کرد: باتوجه به روند صعودی تعداد مبتلایان پیش بینی می شود این روند ادامه دار بوده و باید با محیا کردن بخش های بیشتری آمادگی پذیرش بیماران بیشتری را داشته باشیم.

وی ادامه داد: همانند موج اول کرونا کلیه توصیه های بهداشتی باید توسط مردم رعایت شده و در صورت حضور در اماکن عمومی حتما از ماسک استفاده شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: به عموم مردم استان توصیه و هشدار می دهیم که از برگزاری مراسم ها به خصوص عروسی و ترحیم خودداری کرده و در صورت برگزاری، تعداد جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت هشدار در پی روند صعودی تعداد مبتلایان به کرونا در استان اردبیل

وضعیت هشدار در پی روند صعودی تعداد مبتلایان به کرونا در استان اردبیل