مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 02:152020-07-07سياسي

انتقاد شدید نماینده گنبدکاووس از تخصیص ناعادلانه بودجه در گلستان


نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با انتقاد شدید از نحوه توزیع و تخصیص اعتبارات در سطح شهرستان های استان گلستان، گفت: نگاه به گنبدکاووس در توزیع اعتبار شایسته جایگاه و اثرگذاری این شهرستان نیست.

- امان قلیچ شادمهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه گنبدکاووس با اشاره به اینکه تخصیص بودجه یکی از مواردی است که در حوزه توسعه شهرها حائز اهمیت و تاثیرگذار است، اظهار کرد: سال های متمادی تخصیص اعتبارات با نظم و پروتکل خاصی همراه نبوده و احساس می شود سهم گنبدکاووس متناسب با ظرفیت ها، پتانسیل ها و نیازمندی هایی که دارد مورد توجه جدی نبوده است.

وی با بیان اینکه در تخصیص اعتبارات باید توازن منطقه ای و محرومیت مناطق مورد توجه قرار بگیرد، افزود: متاسفانه مناطق مرزی شهرستان گنبدکاووس با شاخص های توسعه فاصله بسیار معناداری را تجربه می کنند که نگران کننده است.

* بی توجهی به مناطق مرزنشین نگران کننده است نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در تخصیص بودجه ها در سطح استان گلستان، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بر توجه ویژه به مرزنشینان به عنوان محورهای توسعه و امنیت تاکید کرده اند اما متاسفانه دستگاه های مسوول در تخصیص بودجه کافی برای تامین امنیت و توسعه و آبادانی این مناطق توجهی به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید نماینده گنبدکاووس از تخصیص ناعادلانه بودجه در گلستان

انتقاد شدید نماینده گنبدکاووس از تخصیص ناعادلانه بودجه در گلستان