مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 20:452020-07-07اقتصادي

پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی سپاه در روستاهای قروه


تسهیلگر صندوق های قرض الحسنه سپاه ناحیه قروه گفت: تا کنون بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای کارآفرینی در روستاهای قروه پرداخت شده است.

- پریسا خداویسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: در سال 97 در روستاهای محروم قروه مردم را به پس انداز در صندوق های قرض الحسنه تشویق کردیم چرا که این حرکت خداپسندانه موجب محرومیت زدایی خود آنها شد.

تسهیلگر صندوق های قرض الحسنه سپاه ناحیه قروه گفت: 3 سال است در زمینه ایجاد صندوق های قرض الحسنه سپاه ناحیه قروه در مناطق محروم این شهرستان فعالیت داریم.

وی در مورد اجرای این طرح سپاه ناحیه قروه در مناطق روستایی محروم تصریح کرد: در کلاس های آموزشی که برگزار شد مردم به این باور اعتقاد پیدا کردند که پس انداز در این صندوق ها موجب اشتغالزایی جوانان و زنان سرپرست خانوار می شود.

خداویسی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که قرض الحسنه یک شجره طیبه است، افزود: طرح ایجاد صندوق قرض الحسنه در روستاهای محروم و حاشیه شهر قروه دسترسی افراد نیازمند به تسهیلات مالی را بدون سود شبیه بانک ها فراهم ساخته است و هر قشری از جامعه می تواند از آن بهره مند شود.

تسهیلگر سپاه ناحیه قروه در مورد طرح کارآفرینی زنان روستایی گفت: اعضای صندوق قرض الحسنه بر اساس مشاغل موجود منطقه محل سکونت تسهیلات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی سپاه در روستاهای قروه

پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی سپاه در روستاهای قروه