مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 16:402020-07-07سياسي

پیگیری مسائل کنسولی ایرانیان مقیم خارج از زبان معاون وزارت خارجه


معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه از برگزاری وبینار مسائل کنسولی ایرانیان مقیم خارج خبر داد و تاکید کرد که این نشست ها ادامه پیدا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حسین جابری انصاری، معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نخستین وبینار بررسی مسائل کنسولی ایرانیان خارج از کشور با حضور جابری انصاری معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت خارجه و سفرای ایران در کشورهای انگلستان، مجارستان، سوئد، ایتالیا و پرتغال، عصر سه شنبه 17 تیر ماه برگزار شد.

در این نشست مجازی سه ساعته که مدیران کنسولی و ایرانیان وزارت امور خارجه و مسئولان بخش های کنسولی این نمایندگی ها نیز حضور داشتند، جابری انصاری ضمن تشریح رویکردهای اساسی وزارت امور خارجه در حوزه کنسولی، بر ضرورت حمایت حداکثری از شهروندان ایرانی مقیم خارج از کشور و ارائه سریع ترین و منظم ترین خدمات کنسولی به آنان تاکید کرد.

سفرا و مسئولان امور کنسولی جمهوری اسلامی ایران در این کشورها نیز در این وبینار ضمن گزارش آخرین اقدامات نمایندگی های خود در حوزه امور کنسولی، برخی مشکلات موجود در زمینه خدمات رسانی به ایرانیان خارج از کشور را مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مسائل کنسولی ایرانیان مقیم خارج از زبان معاون وزارت خارجه

پیگیری مسائل کنسولی ایرانیان مقیم خارج از زبان معاون وزارت خارجه