مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:402020-07-07ورزشي

نشست هم اندیشی لیگ اهداف پروازی برگزار شد


صبح امروز (سه شنبه) جلسه هم اندیشی لیگ اهداف پروازی با حضور علی دادگر رییس فدراسیون و جمعی از کارشناسان این رشته در محل فدراسیون برگزار شد.

- صبح امروز (سه شنبه) جلسه هم اندیشی لیگ اهداف پروازی با حضور علی دادگر رییس فدراسیون و جمعی از کارشناسان این رشته در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون تیراندازی، در این نشست که با حضور رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون، فرشید عبدالمحمدی مربی تیم ملی اهداف پروازی، رضا آقاجانی رییس کارگروه اهداف پروازی و سایر اعضای این کارگروه و کارشناسان این رشته برگزار شد که در مورد نحوه برگزاری مسابقات و لیگ اهداف پروازی در سال جدید بحث و تبادل نظر شد.

علی دادگر ضمن اشاره به جذابیت های بسیار زیاد رشته اهداف پروازی گفت: با برنامه ریزی مدون در این رشته می توانیم پویاتر از گذشته باشیم و از نتایج برنامه ریزی امروز ما آیندگان استفاده کنند.

رییس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: در سال های قبل برای رشته های تفنگ و تپانچه مربیان خارجی جذب شد و سرمایه گذاری مطلوبی صورت گرفت که بخشی از نتایج امروز شاید حاصل این برنامه ریزی خوب گذشتگان باشد اما متاسفانه در اهداف پروازی اول راه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی لیگ اهداف پروازی برگزار شد

نشست هم اندیشی لیگ اهداف پروازی برگزار شد