مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-07فرهنگي

استقبال متفاوت مخاطبان از فیلم ـ تئاترها در سامانه های نمایشی


مدیر یک سامانه فروش بلیت تئاتر گفت: از زمانی که دو مرتبه سازمان سینمایی مجوز VODها را صادر کرد ، بیش از بیست فیلم ـ تئاتر جدید روی سایت قرار گرفت که مورد استقبال هم قرار گرفته است.

- محمد عمروآبادی  مدیر سامانه فروش بلیت تیوال در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: 10 روز از آغاز سامانه پخش فیلم ـ تئاترها گذشته بود که بیستم اردیبهشت ماه از ادامه کار جلوگیری شد با تکیه بر اینکه باید همه آثار شبکه نمایش خانگی مثل VOD ها از سازمان سینمایی مجوز دریافت کنند.

وی در ادامه افزود: ما از ابتدا هم احساس کردیم این قاعده ناپخته و براساس تفسیر ناکاملی از قانون است بهرحال فیلم ـ تئاترها یک تفاوتی با فیلم و سریال های نمایش خانگی داشتند و فرقش هم این بود که یک بار مسیر طولانی و دقیق دریافت مجوز نظارت را طی کرده اند ، به اجرا رسیدند  و حال قرار است پخش آنلاین شوند.

  عمروابادی اظهار داشت: بر این اساس ما و هنرمندان از مرکز هنرهای نمایشی، شورای نظارت و ارزشیابی و سازمان سینمایی و مجموعه ساترا پیگیری کردیم.

250 هنرمند سرشناس تئاتر هم بیانیه ای در این زمینه امضا کردند خلاصه که بعد از یک ماه دوندگی به این نقطه رسیدیم که اگر درست اجرا بشود ، خوب است اما اگر با مشکلاتی روبه رو شود که من هم خیلی روی آن تأکید دارم ، نتایج خوب و درخشانش بی اثر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال متفاوت مخاطبان از فیلم ـ تئاترها در سامانه های نمایشی

استقبال متفاوت مخاطبان از فیلم ـ تئاترها در سامانه های نمایشی