مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-07سياسي

شهرداری ها به صدور پروانه ساختمان سرعت دهند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با انتقاد از به فراموشی سپرده شدن سبک معماری ایرانی اسلامی، یکی از گلایه های مردم از شهرداری ها را روند طولانی صدور پروانه ساخت دانست و گفت: - ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با انتقاد از به فراموشی سپرده شدن سبک معماری ایرانی اسلامی، یکی از گلایه های مردم از شهرداری ها را روند طولانی صدور پروانه ساخت دانست و گفت: شهرداری ها سرعت ارائه خدمات در صدور پروانه ساختمان را افزایش دهند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با شهرداران یزد با اشاره به این که گستردگی خدمات شهرداری ها بسیار زیاد است، اظهار کرد: با توجه به این که تمام خدمات شهرداری عمدتاً مرتبط با مردم است، نیاز به وجود حساسیت و دقت بسیار بالا در انجام امور است.

وی با تاکید بر این که هر کاری باید با کسب رضای خدا انجام شود، تصریح کرد: خدمت به مردم بالاترین توفیقی است که خداوند به انسان ارزانی می کند و قطعاً در شهرداری ها زمینه این خدمت بسیار بیشتر فراهم شده و هرچه فعالیت ها با اخلاص و نیت خدایی بیشتر انجام شود، ذخیره قیامت انسان می شود.

امام جمعه یزد افزود: رکن دوم فعالیت ها باید خوب کار کردن باشد، اگر خانه یا جاده ای می سازیم و آسفالتی انجام می دهیم، سعی کنیم با بهترین کیفیت باشد و پس از مدتی اشکال در آن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها به صدور پروانه ساختمان سرعت دهند

شهرداری ها به صدور پروانه ساختمان سرعت دهند