مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-07سياسي

تلویزیون باید فضای مجازی را هدایت کند نه برعکس/ صدای یک زنگ خطر!


منصور ضابطیان مجری برنامه های تلویزیونی درباره تأثیر گرفتن تلویزیون از اینستاگرام در استفاده از چهره های مجازی و برنامه سازی بیان کرد که تلویزیون باید فضای مجازی را هدایت کند نه برعکس.

- منصور ضابطیان که این روزها بیشتر در رادیو فعالیت دارد درباره اینکه چرا کمتر مجریان حرفه ای تلویزیون در برنامه ها اجرا می کنند به خبرنگار مهر بیان کرد: ما در صداوسیما مجریانی داشته ایم که بهترین برنامه ها را ساخته اند و من از آن ها کار را یاد گرفته ام و متأسفانه امروز هیچیک در تلویزیون نیستند.

وی درباره خلا حضور این افراد اضافه کرد: وقتی این افراد نیستند و یا همکارانم در حاشیه هستند، یعنی یک جای کار ایراد دارد؛ یا دایره دوستان تنگ شده که کسی در آنجا نمی شود یا شرایط کار مهیا نیست و این زنگ خطری است که خیلی وقت است به صدا درآمده است.

مجری برنامه های رادیو هفت و صد برگ درباره اینکه چرا تلویزیون بیشتر به سمت برنامه هایی با رویکرد بهره گیری از اینستاگرام و یا چهره های مجازی رفته است، گفت: وقتی با سابقه ها در رسانه نباشند یعنی یا تلویزیون آن ها را تحمل نمی کند یا آن ها تلویزیون را تحمل نمی کنند و این به معنای از دست رفتن سرمایه های کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون باید فضای مجازی را هدایت کند نه برعکس/ صدای یک زنگ خطر!

تلویزیون باید فضای مجازی را هدایت کند نه برعکس/ صدای یک زنگ خطر!