مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-07اقتصادي

محصولات شرکت ایران خودرو تبریز دارای سه ستاره کیفیت است


در تازه ترین ارزشیابی خودروهای ساخت داخل کشور در خردادماه سال جاری توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: در تازه ترین ارزشیابی خودروهای ساخت داخل کشور در خردادماه سال جاری توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول سمند با ارتقای سطح کیفی و اخذ نمره کیفی مطلوب موفق به کسب سه ستاره استاندارد کیفی شده است.

حمید حاجی زاد منصور با اعلام این خبر اظهار کرد: با اضافه شدن سمند به جرگه محصول با کیفیت مطلوب، هم اکنون تمامی محصولات شرکت ایران خودرو تبریز دارای سه ستاره کیفیت است که این دستاورد مهم مرهون تلاش بی وقفه و موثر مدیران و کارکنان خدوم این مجموعه صنعتی است.

وی با اشاره به اینکه ایران خودرو تبریز تنها مجموعه صنعتی ایران خودرو در تولید سمند در کشور است، بیان کرد: سورن پلاس یک محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو با تغییرات ظاهری متنوع است که تولید ویژه این محصول پایان یافته و منتظر تأیید و اخذ مجوزهای لازم جهت تولید انبوه در سایت تبریز هستیم.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز خاطرنشان کرد: در شش ماهه دوم سال جاری 2000 دستگاه از این محصول در ایران خودرو تبریز تولید و تجاری سازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات شرکت ایران خودرو تبریز دارای سه ستاره کیفیت است

محصولات شرکت ایران خودرو تبریز دارای سه ستاره کیفیت است