مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-07سياسي

ساخت سبزه میدان شبانه روزی شد


از روز چهارشنبه ساخت پروژه سبزه میدان به صورت شبانه روزی انجام می شود.

- عباس راشاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال یکی از اولویت های شهرداری و شورای شهر پیگیری پیشرفت پروژه سبزه میدان است.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی سبزه میدان در مجموع قابل قبول است، تصریح کرد: در حال حاضر پیشرفت پروژه سبزه میدان در جبهه های مختلف متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه در جبهه شرقی کار پیشرفت پروژه 27 درصد بیشتر از درصد پیش بینی شده است، گفت: در جبهه غربی 20 درصد از کار جلو هستیم و در بخش مشاهیر و تالار و مرکز فرهنگی شهر نیز پروژه 35 درصد عقب است که علت این عقب ماندگی پست برق است که مانع از پیشرفت کار شده است.

راشاد با اشاره به اینکه برای پیشرفت بیشتر کار و جبران عقب ماندگی موجود در بخشی از پروژه از روز  چهارشنبه کار به صورت شبانه روزی انجام خواهد شد، بیان کرد: در همین راستا به صورت 24 ساعته فعالیت ها انجام خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: به گفته پیمانکار با 24 ساعته شدن کار ساخت پروژه، انحراف 35 درصدی در بخش تالار و مرکز فرهنگی از 35 درصد به 6 درصد خواهد رسید و کل پروژه نیز 15 درصد از میزان پیش بینی شده جلو می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سبزه میدان شبانه روزی شد

ساخت سبزه میدان شبانه روزی شد