مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-07اقتصادي

روند تغییرات منابع آب گلستان کاهشی است


سرپرست مطالعات پایه شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در شرایط اقلیمی موجود و با توجه به کاهش چشمگیر بارندگی در خردادماه سال جاری، روند تغییرات منابع آب استان کاهشی است.

- ایسنا/گلستان سرپرست مطالعات پایه شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در شرایط اقلیمی موجود و با توجه به کاهش چشمگیر بارندگی در خردادماه سال جاری، روند تغییرات منابع آب استان کاهشی است.

حسن فرازجو در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: میانگین بارندگی استان از ابتدای سال آبی جاری تاکنون (مهر 98 تا 15 تیر 99) حدود 462 میلیمتر بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل، 37 درصد کاهش و نسبت به دوره درازمدت حدود 13 درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: استان گلستان در فصل پاییز 98 در شرایط خشکسالی ضعیف، زمستان 98 در شرایط نرمال و بهار 99 در شرایط ترسالی متوسط بوده است.

سرپرست مطالعات پایه شرکت آب منطقه ای گلستان تصریح کرد: توزیع زمانی و مکانی بارندگی در سال آبی جاری یکنواخت نبوده و در ماههای مختلف وضعیت متفاوتی داشته است، به طوری که ماههای مهر، آذر و دی سال 98 و خرداد سال 99 در شرایط خشکسالی و ماههای آبان، بهمن و اسفند سال 98، فروردین و اردیبهشت سال 99 در شرایط ترسالی واقع شده اند.

فرازجو افزود: برخی از ماههای سال دارای بارندگی کم و شرایط خشکسالی بوده اند که این موضوع منجر به کاهش تغذیه منابع آب زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تغییرات منابع آب گلستان کاهشی است

روند تغییرات منابع آب گلستان کاهشی است