مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 02:452020-07-06اقتصادي

رشد 152 درصدی کشفیات قاچاق خراسان رضوی در سه ماه ابتدای سال


دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: از نظر میزان کشفیات نسبت به سال گذشته رشد داشتیم و این رشد در سه ماه ابتدای سال حدود 152 درصد بوده، - دبیر کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خبر داد؛ رشد 152 درصدی کشفیات قاچاق خراسان رضوی در سه ماه ابتدای سال ایسنا/خراسان رضوی دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: از نظر میزان کشفیات نسبت به سال گذشته رشد داشتیم و این رشد در سه ماه ابتدای سال حدود 152 درصد بوده، اما در کلان ورود آن به کشور کمتر شده است.

رسول فرزادفر در گفت وگو با ایسنا، در خصوص پرونده های تشکیل شده در زمینه قاچاق کالا از ابتدای سال، اظهار کرد: در سه ماهه ابتدایی سال 99، در مجموع 159 پرونده قاچاق در گمرکات استان تشکیل شده که ارزش ریالی آنها بالغ بر هزار و 489 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: بیشترین سهم در کشفیات قاچاق متعلق به پلیس با 46 درصد و بعد از آن گمرک با 42 درصد، سازمان صمت 10 درصد و مرزبانی با یک درصد بوده است.

عمده کشفیات کالاهای قاچاق در سال جاری مربوط به مواد غذایی با 57 درصد رشد، منسوجات با 141 درصد رشد و لوازم خانگی با 300 درصد رشد بوده، زیرا در حال اجرای طرح برخورد با لوازم خانگی قاچاق و شناسه دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 152 درصدی کشفیات قاچاق خراسان رضوی در سه ماه ابتدای سال

رشد 152 درصدی کشفیات قاچاق خراسان رضوی در سه ماه ابتدای سال