مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 21:552020-07-06اجتماعي

مشکل فاضلاب کوی سیاحی اهواز به کدام سازمان مربوط است؟


اهواز، شهری که نام کلان شهر را یدک می کشد، 69 محله کم برخوردار دارد که بنا به گفته مسئولان شهرداری، 18 محله از این تعداد وضعیت بدتری دارند و از کمترین امکانات شهری محروم هستند.

- مهمترین معضلات محلات کم برخوردار اهواز مربوط به مشکلات فاضلاب و رسوب گرفتگی بیش از حد جوی های روباز و رها شدن نخاله های ساختمانی و پسماندها در معابر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کوی سیاحی در غرب اهواز و در حاشیه شهر، یکی از این مناطق است که با برکه های فاضلاب و فاضلاب جاری در خیابان ها، بوی بدی در فضایش منتشر است و این وضعیت، زندگی اهالی این منطقه را بسیار سخت کرده است.

برکه های فاضلاب به محلی برای بازی کودکان منطقه کوی سیاحی، تبدیل شده است و خطرات زیادی سلامت شهروندان این منطقه را تهدید می کند.

اهالی این منطقه از عدم برخورداری این منطقه از امکانات شهری گلایه می کنند و می گویند از آب سالم و شبکه فاضلاب محروم هستند و به دلیل ضعف مالی و از روی ناچاری در چنین مناطقی زندگی می کنند.

آن ها می گویند حتی مواردی از غرق شدگی کودکان در لجن داشته اند اما کسی این مساله را گردن نگرفته است.

اهالی می گویند با این وضعیت و در این شرایطِ شیوع کرونا چگونه می شود انتظار داشت بیماری گسترش پیدا نکند؟ دکتر مهران احمدی سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به انتشار تصاویری از بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل فاضلاب کوی سیاحی اهواز به کدام سازمان مربوط است؟

مشکل فاضلاب کوی سیاحی اهواز به کدام سازمان مربوط است؟