مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 21:202020-07-06ورزشي

صعود استقلال و یک تیم ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا+فیلم


مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال به اشتباه اعلام کرد که امیدوار است دو تیم ایرانی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شوند؛ موضوعی که با توجه به قوانین فعلی رقابت ها که سال هاست اجرا می شود؛ - سرویس ورزشی جی پلاس، در حالی که سال هاست لیگ قهرمانان آسیا در دو بخش شرق و غرب برگزار می شود و تیم های این دو ناحیه تا فینال با یکدیگر رو به رو نمی شوند اما کماکان مسئولان ایرانی در صحبت های خود دچار اشتباه می شوند.

با توجه به قوانین سال های اخیر لیگ قهرمانان آسیا دو تیم فینالیست رقابت ها به هیچ عنوان از یک کشور و حتی از یک ناحیه(شرق یا غرب) نمی توانند باشند و حتما یکی از فینالیست ها از شرق و دیگری از غرب آسیا خواهد بود.

دلیل آن هم واضح است چرا که تمام تیم های یک منطقه تا نیمه نهایی به مصاف هم می روند و به نوعی قهرمان هر منطقه راهی فینال می شود.

با این حال مسئولان ایرانی گاهی در صحبت های خود از آرزوی صعود دو تیم ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت می کنند که این به هیچ وجه شدنی نیست! در بهترین شرایط دو تیم ایرانی می توانند درنیمه نهایی به مصاف هم بروند و هیچ راهی وجود ندارد که دو تیم ایرانی در فینال لیگ قهرمانان حاضر باشند مگر اینکه قوانین تغییر کند! سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در پاسخ به صحبت های سعید رمضانی در برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود استقلال و یک تیم ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا+فیلم

صعود استقلال و یک تیم ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا+فیلم