مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 20:102020-07-06پزشكي

خلیل زاده: مگر می شود استقلالی ها به دروغ بگویند کرونا داریم


رییس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت:مگر می‌شود بازیکنان ما کرونا نداشته باشند و دروغ بگویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، اسماعیل خلیل‌زاده بعد از نشست امروز هیأت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت:‌ نشست امروز در مورد مسائل مختلف و همچنین بحث کرونایی که بازیکنان ما مبتلا شدند برگزار شد و محوریت جلسه روی این موضوع بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در مورد مطالبات شفر و استراماچونی صحبت شد یا خیر، گفت: هنوز نه، چیزی در این مورد عنوان نشد.

رییس هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه موضع این باشگاه در قبال ابتلای بازیکنان این تیم به کرونا چیست، عنوان کرد: همه می‌دانند بازیکنان ما کرونا گرفتند و اگر یادتان باشد قبل از شروع بازی‌ها مقابل باشگاه به خبرنگاران گفتم که خود من نیز به این ویروس مبتلا شدم.

متاسفانه کسی حرف من را گوش نکرد و با وجود اینکه اعلام کردم مخالف برگزاری ادامه بازی‌ها هستم ولی دیدید که تیم ما در بازی‌ها شرکت کرد.

چون می‌دانستیم فدراسیون تصمیم‌گیرنده است اطاعت کردیم هر چند شما شاهد هستید که باشگاه‌های دیگر دچار مشکل شدند و خود ما نیز درگیر این موضوع هستیم.

خلیل‌زاده در خصوص اینکه بر سر تست کرونای بازیکنان که زیر نظر وزارت بهداشت یا مسئولین باشگاه استقلال صورت گرفته حرف وحدیث&zwn


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیل زاده: مگر می شود استقلالی ها به دروغ بگویند کرونا داریم

خلیل زاده: مگر می شود استقلالی ها به دروغ بگویند کرونا داریم