مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 20:052020-07-06سياسي

افشاگری علیه مجلس که از اساس تکذیب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، از صبح امروز مطلبی به نقل از سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با این عنوان منتشر شد که به ما گفتند زن باید بچه داری کند و زنان را به هیأت ریٔیسه مجلس راه نمی دهند که انتشار این .

- صبح امروز مطلبی به نقل از سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با این عنوان منتشر شد که به ما گفتند زن باید بچه داری کند و زنان را به هیأت ریٔیسه مجلس راه نمی دهند که انتشار این مطلب سر و صدای بسیاری در فضای رسانه و شبکه های اجتماعی به پا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، از صبح امروز مطلبی به نقل از سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با این عنوان منتشر شد که به ما گفتند زن باید بچه داری کند و زنان را به هیأت ریٔیسه مجلس راه نمی دهند که انتشار این مطلب سر و صدای بسیاری در فضای رسانه و شبکه های اجتماعی به پا کرد.

در همین راستا، نماینده شهرضا در مجلس در گفت وگو با رسانه ها با تکذیب مطالب منتشر شده در برخی رسانه ها در این باره عنوان کرد: سخنان بنده در رابطه با عدم به کارگیری زنان در جایگاه دبیری کمیسیون های تخصصی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری علیه مجلس که از اساس تکذیب شد

افشاگری علیه مجلس که از اساس تکذیب شد